 |
Autor |
Wiadomość |
muskanislam33
Dołączył: 17 Gru 2024 Posty: 10
|
|
Πώς να ` |
|
Επειδή έχω δημιουργήσει τμήματα πωλήσεων σε πολλές εταιρείες SaaS, συχνά με ρωτούν άλλοι ιδρυτές πώς θα ξέρουν πότε είναι ώρα να ξεκινήσουν μια ομάδα πωλήσεων.
Εδώ είναι η ουσία, οι ιδρυτές δεν πρέπει να κάνουν πωλήσεις.
Επομένως, εάν είστε ιδρυτής που διαβάζει αυτό και δεν έχετε ομάδα πωλήσεων , να ξέρετε ότι δεν υπάρχει κάποιο μαγικό σήμα που θα έπρεπε να περιμένετε ή κάποια μέτρηση που θα σας πει ότι ήρθε η ώρα. Ο χρόνος για να δημιουργήσετε μια ομάδα πωλήσεων SaaS είναι μόλις μπορέσετε να το κάνετε.
Το πρόβλημα με τις νέες ομάδες πωλήσεων SaaS
Τώρα, μόνο και μόνο επειδή έχετε το απολύτως ξεκάθαρο λίστα αριθμών κινητού τηλεφώνου να δημιουργήσετε μια ομάδα πωλήσεων δεν σημαίνει ότι θα είναι εύκολο να το κάνετε. Εάν δεν έχετε προσλάβει μια υπηρεσία πωλήσεων στο παρελθόν, θα πρέπει να ξεκινήσετε με μια ενδελεχή κατανόηση της απόδοσης των υπαρχόντων καναλιών μάρκετινγκ. Να γιατί…
Φανταστείτε ότι έχετε δημιουργήσει μια αξιοπρεπή διοχέτευση μάρκετινγκ που σας στέλνει εισερχόμενους δυνητικούς πελάτες μέσω SEO και μάρκετινγκ περιεχομένου. Εάν προσθέσετε έναν πωλητή που εστιάζει σε υποψήφιους για κρύες κλήσεις , υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι προσπάθειές του να συνδεθούν με μερικά από τα ίδια άτομα που θα είχαν βρει την εταιρεία σας μέσω της εισερχόμενης διοχέτευσης. Ουσιαστικά, η προσθήκη πωλήσεων μείωσε την αποτελεσματικότητα των καμπανιών SEO και περιεχομένου, αντιγράφοντας άσκοπα εργασίες.
Όταν δημιουργείτε μια ομάδα πωλήσεων, θέλετε να αυξήσετε το MRR και να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό που έχετε ήδη δημιουργήσει, αλλά δεν θέλετε να χαλάσετε την υπάρχουσα διοχέτευση που έχετε ήδη κατακτήσει εισάγοντας τους πωλητές σε λάθος μέρη. Ακόμα κι αν η τρέχουσα διοχέτευση δεν είναι τέλεια, εξακολουθεί να είναι πιθανό να σας φέρει κάποια αποτελέσματα – και δεν θέλετε να τα θέσετε σε κίνδυνο.
Πώς να προσθέσετε πωλήσεις χωρίς κανιβαλισμό της υπάρχουσας διοχέτευσης μάρκετινγκ
Λοιπόν, πού μπορείτε να προσθέσετε ένα μέρος όπου η ομάδα πωλήσεών σας μπορεί να αποκτήσει δυνητικούς πελάτες χωρίς να βλάψει τη ροή; Ακολουθούν μερικές ιδέες για δοκιμή:
Chatbots
Τα chatbots είναι ένα από τα αγαπημένα μου μέρη για τη βελτίωση της απόδοσης των πωλήσεων χωρίς να παρεμβαίνουν στις υπάρχουσες πρωτοβουλίες μάρκετινγκ, επειδή διευκολύνουν τους ανθρώπους να ξεκινήσουν μια συζήτηση. Εκπαιδεύει επίσης τους πωλητές σας να γνωρίζουν τις λεπτομέρειες των προϊόντων σας, κάτι που σκοτώνει δύο πουλιά με μια πέτρα.
Κουμπιά επίδειξης
Μπορεί να έχετε ήδη κουμπιά επίδειξης στον ιστότοπό σας – εάν όχι, δοκιμάστε να τα τοποθετήσετε σε μερικά βασικά σημεία, όπως η αρχική σας σελίδα ή η σελίδα τιμολόγησης.
Τα κουμπιά επίδειξης δεν θα έχουν ως αποτέλεσμα τους πιο κατάλληλους πελάτες, αλλά σίγουρα θα παράγουν όγκο. Θυμηθείτε, οι νέοι πωλητές πρέπει να προσελκύσουν τους αντιπροσώπους τους. Οι πρώτοι μήνες τους δεν θα είναι τέλειοι – και δεν χρειάζεται να είναι. Σκεφτείτε αυτή τη στιγμή ως ευκαιρία για τον νέο σας πωλητή να μάθει για το προϊόν και να προσαρμοστεί στον νέο του ρόλο. Μόλις αισθανθούν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, μπορούν να αλλάξουν την εστίασή τους στη συνεχή βελτίωση των επιδείξεων και των ποσοστών μετατροπών τους.
Σύνδεσμοι κρατήσεων ημερολογίου
Ένα άλλο μέρος όπου μπορείτε να ενσωματώσετε πωλητές είναι με έναν σύνδεσμο κράτησης ημερολογίου σε βασικές σελίδες της διοχέτευσης μάρκετινγκ, ως ένα επιπλέον βήμα στη διαδικασία εγγραφής σας ή ακόμα και ως ένα κουμπί στην επάνω αριστερή ή επάνω δεξιά γωνία του ιστότοπού σας . Μπορείτε να το ρυθμίσετε πολύ εύκολα με ένα εργαλείο όπως το Calendly ή το Pick και είναι ιδανικά για να πιάνετε τα άτομα που αποκαλώ "σηκωτές χεριών".
Οι "υψηλοί χεριών" είναι άτομα που αναζητούν επιπλέον βοήθεια καθώς περνούν τη διαδικασία εγγραφής σας. Με αυτόν τον τρόπο, δεν αποσύρετε πραγματικά τους ανθρώπους από την καθιερωμένη ροή διοχέτευσης μάρκετινγκ. Προσελκύετε τα άτομα που δεν θα είχαν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής δίνοντάς τους έναν άλλο τρόπο για να αλληλεπιδράσουν απευθείας με τους πωλητές σας.
Ενσωμάτωση email
Ένα τελευταίο μέρος για να τοποθετήσετε είτε έναν σύνδεσμο κράτησης ημερολογίου είτε μια άμεση έκκληση για να συνδεθείτε με έναν πωλητή είναι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβίβασης για τη δωρεάν δοκιμή σας. Και πάλι, όλα αυτά αφορούν την προληπτική προσέγγιση.
Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Στο Mailshake , λαμβάναμε πάντα περίπου 1.000 νέους χρήστες κάθε μήνα, μόνο από άτομα που ασχολούνται με το μάρκετινγκ μας και εγγράφονται μόνοι τους. Όταν προσθέσαμε πωλήσεις, πήραμε μερικές εκατοντάδες επιπλέον δυνητικούς πελάτες μέσω ζωντανής συνομιλίας, κουμπιών επίδειξης και συνδέσμων κρατήσεων – αυτό είναι μια αύξηση 25% και δεν άγγιξε τους δυνητικούς πελάτες που εισέρχονταν οργανικά από μόνοι τους.
Πώς να βελτιστοποιήσετε τη ροή εγγραφής και τη διοχέτευση ενσωμάτωσης
Το επόμενο βήμα είναι να ρίξετε μια πραγματικά καλή ματιά στη ροή εγγραφής και στη διοχέτευση ενσωμάτωσης – ωστόσο, για να είμαστε δίκαιοι, αυτό ισχύει μόνο για εταιρείες που προσφέρουν δωρεάν δοκιμή αυτοεξυπηρέτησης. Εάν πουλάτε σε εταιρικούς πελάτες, πιθανότατα χειρίζεστε πολλές εργασίες εγκατάστασης με μη αυτόματο τρόπο για τους δυνητικούς πελάτες σας.
_________________ buy phone number list |
|
Wto Gru 17, 2024 10:18 |
|
 |
Reklama
|
|
Wto Gru 17, 2024 10:18 |
|
 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
 |
|